Μαθησιακές Δυσκολίές - Σχολική Ψυχολογία

Μαθησιακές Δυσκολίές -                    Σχολική Ψυχολογία

Τρίτη, 26 Ιουλίου 2016

Δραστηριότητες για την ανάπτυξη της ακουστικής διάκρισης

 Δραστηριότητες για την ανάπτυξη της ακουστικής διάκρισης

  • Κοντά ή μακριά; Με κλειστά μάτια οι μαθητές κρίνουν από ποιο μέρος του δωματίου έρχεται ο ήχος και εάν είναι κοντά ή μακριά.

  • Δυνατός ή ασθενής; Βοηθούμε τους μαθητές να κρίνουν μεταξύ δυνατών και ασθενών ήχων, τους οποίους παράγει ο δάσκαλος.

  • Υψηλός ή χαμηλός; Οι μαθητές μαθαίνουν να κρίνουν και να διακρίνουν υψηλούς και χαμηλούς τόνους που παράγει ο δάσκαλος.

  • Βρίσκω τον ήχο. Ένας μαθητής κρύβει ένα επιτραπέζιο ρολόι που παράγει ήχο και οι μαθητές προσπαθούν να εντοπίσουν τον ήχο και να το βρουν.

  • Ακολουθώ τον ήχο. Ο δάσκαλος ή ένας μαθητής σφυρίζει ενώ περπατά γύρω στο δωμάτιο. Με τη βοήθεια της ακρόασης ο άλλος μαθητής θα προσπαθήσει να ακολουθήσει τη διαδρομή που ακολούθησε.

  • Παιχνίδι τυφλόμυγας. Ένας μαθητής στην ομάδα λέει κάτι ή κάνει τον ήχο ενός ζώου. Ο μαθητής με τα δεμένα μάτια προσπαθεί να μαντέψει ποιος είναι.
Πηγή :http://slideplayer.gr/slide/2794597/   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου