Ακρόαση και
αναγνώριση ήχων: Τα παιδιά κλείνουν τα μάτια τους και ακούνε ήχους από το
περιβάλλον. Ήχους αυτοκινήτων, αεροπλάνων, ζώων και άλλους εξωτερικούς ήχους.
Ήχους από το επόμενο δωμάτιο και ό,τι μπορεί να προσεχτεί και να αναγνωριστεί.
Καταγραφή
και αναγνώριση ήχων: Ήχοι αεροπλάνων, τρένων, κουδουνιών κλπ. καταγράφονται
και στη συνέχεια αναπαράγονται και ζητείται από τα παιδιά να τους αναγνωρίσουν.
Παραγωγή ήχων από το δάσκαλο: Οι μαθητές κλείνουν τα μάτια τους και ακούνε και αναγνωρίζουν ήχους που δημιουργεί ο δάσκαλος. (Π.χ. ρίχνει ένα μολύβι, σχίζει ένα κομμάτι χαρτί, χρησιμοποιεί μία συρραπτική μηχανή, την αναπήδηση μιας μπάλας, ξύνει ένα μολύβι, χτυπά ένα γυαλί, κόβει με το ψαλίδι, ανοίγει ένα συρτάρι, κουδουνίζει χρήματα ή γράφει στον πίνακα).
Παραγωγή ήχων από το δάσκαλο: Οι μαθητές κλείνουν τα μάτια τους και ακούνε και αναγνωρίζουν ήχους που δημιουργεί ο δάσκαλος. (Π.χ. ρίχνει ένα μολύβι, σχίζει ένα κομμάτι χαρτί, χρησιμοποιεί μία συρραπτική μηχανή, την αναπήδηση μιας μπάλας, ξύνει ένα μολύβι, χτυπά ένα γυαλί, κόβει με το ψαλίδι, ανοίγει ένα συρτάρι, κουδουνίζει χρήματα ή γράφει στον πίνακα).
Ακρόαση και αναγνώριση ήχων τροφίμων: Ζητάμε από
τους μαθητές να ακούσουν διάφορα είδη τροφίμων που τρώγονται, κόβονται ή
τεμαχίζονται, όπως μήλα, καρότα, σέλινο κλπ.
Παραγωγή ήχων από χτύπημα: Τοποθετούμε μικρά, σκληρά αντικείμενα σε δοχεία με σκέπασμα, όπως: χαλίκια, κιμωλίες, φασόλια, ρύζι, αλάτι, άμμο και ζητάμε από τους μαθητές να αναγνωρίσουν τους παραγόμενους σχετικούς ήχους.
Υπάρχουν πολλές ασκήσεις-παιχνίδια με ήχους που μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά για την ανάπτυξη της ακουστικής προσοχής! Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας!
Παραγωγή ήχων από χτύπημα: Τοποθετούμε μικρά, σκληρά αντικείμενα σε δοχεία με σκέπασμα, όπως: χαλίκια, κιμωλίες, φασόλια, ρύζι, αλάτι, άμμο και ζητάμε από τους μαθητές να αναγνωρίσουν τους παραγόμενους σχετικούς ήχους.
Υπάρχουν πολλές ασκήσεις-παιχνίδια με ήχους που μπορείτε να κάνετε με τα παιδιά για την ανάπτυξη της ακουστικής προσοχής! Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας!
Πηγή :http://slideplayer.gr/slide/2794597/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου